گفت‌و‌گو با قهرمان ۷ساله تراژدی شاهچراغ

بزرگمردان کوچک شاهچراغ

گفت‌وگو با کودک قهرمان حادثه حرم شاهچراغ (ع) در برنامه «سدره»

ببینید | ‌ترسیدم اما نمی‌توانستم پدرم را تنها بگذارم

برنامه محرمی «سدره»  سه‌شنبه ۲۴ مرداد در ارتباطی تلفنی از کربلای معلی با محمدمبین قدرتی بزرگ‌مرد حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) و خانواده‌اش به گفت‌وگو پرداخت.
کد خبر: ۱۴۱۹۶۳۴
تعداد بازدید : 53

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه پنج، در حمله تروریستی شامگاه روز یکشنبه بیست و دوم مرداد ماه ۱۴۰۲ به حرم مطهرحضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) تصویر پسرکی ۷ ساله دست به دست شد که علی‌رغم فضای ملتهب و سنگین تیراندازی سعی در نجات پدر مجروحش داشت. محمدمبین قدرتی که کلاس دوم دبستان را در «طسوج» از توابع شهرستان «کوار» تجربه خواهد کرد، در کلاس شجاعت و فداکاری حرف‌ها برای گفتن دارد.

برنامه «سدره» که از ابتدای محرم هر شب از کربلای معلی روانه آنتن شبکه پنج می‌شود در ارتباطی تلفنی با محمدمبین و خانواده‌اش به گفت‌وگو پرداخت. مادر این خانواده پس از تشریح وضعیت پدر مجروح خانواده که در بیمارستان نمازی شیراز بستری است، گفت: پس از تیراندازی و مجروح شدن همسرم ایشان به دیوار برخورد می‌کنند، محمدمبین برای کمک به سمت پدرش می‌رود و پدر سعی می‌کند محمدمبین را از مهلکه  فراری دهد. محمدمتین پسر بزرگترم هم برای کمک به سمت خواهرش می‌رود.
محمدمبین قدرتی در گفت‌وگو با مهیار عبداللهی مجری برنامه سدره گفت: از امام حسین(ع) می‌‌خواهم پدرم سلامتی‌اش را به دست بیاورد. از تیرانداز ترسیدم اما نمی‌توانستم پدرم را تنها بگذارم.  

این دانش‌آموز جسور که دوست‌ داشتن پدرش را عامل این فداکاری می‌داند در انتها دعا کرد برای هیچ پدری در هیچ کجای جهان اتفاقی نیفتد و از مردم خواست برای پدرش دعا کنند.

برنامه سدره به پاس شجاعت این بزرگ‌مردِ کوچک هدیه سفر به کربلای معلی و زیارت حرم اباعبدالله الحسین (ع) را به خانواده قدرتی هدیه کرد.

گفتنی است «سدره» هر شب تا پایان ماه صفر حوالی ساعت ۲۴ به صورت زنده از کربلای معلی روانه آنتن شبکه پنج می‌شود.

ببینید | ‌ترسیدم اما نمی‌توانستم پدرم را تنها بگذارم

newsQrCode
برچسب ها: شاهچراغ سدره طسوج
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها